kurs masaz tajski http://massagethai.info warszawa kursy masazu tajskiego szkolenia

Zapraszam na kursy szkoleniowe, otwarte również dla amatorów masażu

Jestem terapeutką i nauczycielką jogicznego masażu tajskiego, indonezyjskiego, tajskiego masażu stóp i tajskiego masażu ziołowego  z kilkunastoletnim doświadczeniem. Wykonałam grubo ponad dziesięć tysięcy zabiegów, każdy trwający co najmniej godzine, i wyszkoliłam w trybie indywidualnym w Tajlandii ponad 500 masażystów, jak również setki na licznych kursach publicznych i prywatnych w Polsce.

Jestem jedyną nauczycielką masażu tajskiego, indonezyjskiego, tajskiego masażu stóp i tajskiego masażu ziołowego w Polsce. Oprócz tych kursów, uczyłam na prywatnych kursach masażu na krześle (firmowy) w oparciu o techniki orientalne, masaż twarzy/głowy (będące technikami kursu zaawansowanego masażu tajskiego) oraz kurs tajskie spa (włączając peeling tajskimi ziołami).

Prowadzę kursy w Warszawie, Krakowie, KielcachSzczecinie i Koszalinie. Prowadziłam liczne kursy we Wroclawiu, Katowicach, Gdansku, Poznaniu, Lodzi, Zywcu, Płocku i wielu mniejszych miejscowościach. W dowolnym czasie mogę dojechać na kurs do Ciebie na miejsce.

สวัสดี ค่ะ Kanya Krongboon 

Już czytając te strony poczujesz się lepiej - weź głęboki oddech i powoli przewracaj kartki

Na mojej stronie domowej nie znajdziesz wiele informacji - nie chce jej zbytnio zapychać tekstem. Dlatego musisz wejść do interesujących cię tematów w panelu nawigacji (kliknij tam w szarą strzałkę, żeby otworzyć listę podstron - jest już dobre kilkadziesiąt stronic, co kilka dni powstają nowe strony i najciekawsze "kąski" są ukryte przed okiem tych, którzy na moją stronę weszli przez przypadek. 

Nie mówię po polsku, wyślij mi maila po polsku - odpowiem natychmiast. Wyślij następnego maila, jeśli nie dostałeś odpowiedzi, czasami ląduje w koszu. Pamiętaj sprawdzić kosz, moja odpowiedź może tam być.

Proszę nie dzwoń, ponieważ nie odbieram telefonów w czasie pracy, a również ponieważ często jestem za granicą. Jeśli nie masz częstego dostępu do skrzynki i nie masz ode mnie szybkiej odpowiedzi, a sprawa jest pilna, to ślij mi sms.

Możesz też uczestniczyć w dyskusji ze mną i z moimi kolegami na

forum dyskusyjnym dla masażystów i fizjoterapeutów

liście dyskusyjnej masażystów i fizjoterapeutów niewidomych i słabowidzących

Jeśli jestes absolwentem któregokolwiek z moich kursów, a nie mamy ze sobą bezpośredniego kontaktu, to proszę o mail - mogę zaprosić cię do grupy absolwentow na Facebook.

Chciałabym przestrzec przed nieetycznymi osobami próbującymi wykonywać masaż tajski nie znając go i bez żadnego doświadczenia w tej technice. Niektórym wydaje sie, że po kilkugodzinnym kursie, oferowanym przez domorosłych nauczycieli bez żadnych kwalifikacji, albo po przeczytaniu ksiażki o masażu tajskim, są w stanie oferować publicznie swe zabiegi. Jeśli już mieć zabieg, to od wykwalifikowanych terapeutów, niż narażać się na ryzyko zranienia przez nieodpowiedzialnych masażystow. W razie wątpliwości w kwalifikacje terapeuty proszę o kontakt - jestem w stanie zweryfikować autentyczność ich wykształcenia.

Poleć naszą stronę kliknij na +1

                                                   

 

                                                                                   ***
Chciałem jeszcze raz podziękowac za bardzo dobry kurs tajskiego na stole. Wypróbowałem, dla mnie jest nawet lepiej, niż na materacu. Po tak dynamicznym masażu na stole klient jest zachwycony. Przy okazji wychodzą różne napięcia mieśni i można je łatwo rozmasować wykorzystując różnorodność pozycji. Głosuje na Masaż Tajski na stole jako masaż roku 2012 Bogdan b.gornicki@adler.nazwa.pl niedowidzący masażysta, Warszawa
                                        
                                             ***

Polecamy wszystkim niezdecydowanym kurs masażu tajskiego. Pracujemy jako masażyści juz 7 lat i byliśmy na wielu szkoleniach, ale masaż tajski miło nas zaskoczył. Sami długo szukaliśmy dla nas odpowiedniego szkolenia i po ukończeniu jesteśmy bardzo zadowoleni. Główne atuty kursu to cudowna atmosfera, indywidualne podejście do każdego uczestnika, jak i ogromny profesjonalizm. Co to samego masażu tajskiego to myślę, że jest wspaniałą alternatywa dla innych terapii zwłaszcza u osób zapracowanych, siedzących przed komputerem, ciągle w samochodzie itp. Dla masażysty tez duży plus - nie męczy się tak jak przy np. masażu klasycznym, a efekty terapii są niesamowite. Marzena i Paweł Słowik cluzo@pkp-jazda.pl, niedowidzący technicy masażu, Kielce, kurs Kampinos 11.2011
                                         ***
Masaż tajski stóp Dr Irena Eris Moi masażyści bardzo są zadowoleni ze szkolenia. Chcielibyśmy rozwinąć ofertę o masaż tajski lub indonezyjski. Hanna Wojciak Kierownik Kosmetycznego Instytutu Irena Eris Wzgórza Dylewskie, kurs tajskiego masazu stop
         ***
Polecam wszystkim zainteresowanym profesjonalny kurs masażu tajskiego. Szkolenie skierowane jest do profesjonalistów jak i osób zupełnie ''zielonych''. Wiedza teoretyczna i praktyczna jest przekazywana przez instruktorkę w przystępny i nowatorski sposób. Łukasz Kurpiewski, Warszawa, kurs masażu tajskiego, indonezyjskiego, stemplami, stóp
                                         ***
Dzięki za szkolenie, było naprawdę dobre, a byłem na bardzo wielu różnych kursach zawodowych. Dużo praktykuję tajskiego i włączam niektóre techniki do zabiegów klasycznych. Bardzo powolny rytm i spokój wypływający z tajskiego, różni go bardzo od szybkich ruchów w klasycznym, trzeba się z tym oswoić. Jest to wysokie wyzwanie. Pracuję nad prawidłowym ułożeniem kcuków i wyczuwaniem nimi tkanki, gdy poprawnie to wykonywać, to powięź rozluźnia się. Ważne jest tu skoordynowanie ruchów z oddechem pacjenta, wtedy mniej boli. Napewno zobaczymy się na kursie dla zaawansowanych. Michał Przychodzki mikep2@wp.pl, niedowidzący technik masażysta, Bartoszyce, kurs Kampinos 11 2011

                                         ***
Dziękuję za nauki i przemiłą atmosferę. Nie życzę powodzenia, bo wiem, że na pewno będzie wspaniale na kolejnych kursach. Wkrótce zwrócę się po więcej nauki i świetne olejki eteryczne (nie obędę się już bez nich). Justyna Fedorowicz, fizjoterapeutka, Wołomin, tajski masaż stóp Kampinos 2011
                                          ***
Zdecydowanie polecam wszystkim czynnie zainteresowanym masażem wzięcie udział w kursie. Dziekuje za atmosferę, możliwość ćwiczenia do bólu, i jeszcze dłużej, i nietypową lokalizację. Tego trzeba doświadczyć. Justyna Danielska, Warszawa, kurs masazu tajskiego Kampinos 11.2011
                                         ***
Serdecznie polecam kursy: świetna atmosfera, fajnie wytłumaczone techniki, naprawdę godne nauczenia się. Kornel Krzyszkow, fizjoterapeuta, Opole, tajski masaż stóp Kampinos
                                         ***
Zapraszam wszystkich masażystów, bez wyjątku, na niezapomniane wrażenia czyli profesjonalny kurs masażu tajskiego. Byłem, widziałem, brałem aktywny udział - dlatego gorąco polecam. Tomasz Gałązka, Pabianice

                                          ***
Ukończyłam kurs masażu tajskiego podstawowy i zaawansowany. Jestem fizjoterapeutą, prowadzę własny gabinet, gdzie z dużym powodzeniem stosuję tę formę terapii. Masaż tajski wykonuję jako pełny zabieg lub jego elementy wplatam do innych oferowanych. Miewam również  klientów korzystających z tajskiego "u źródeł", w Tajlandii, są zadowoleni. Jak się okazuje wiedza przekazana przez Kanye jest kompletna i rzetelna. Gorąco polecam kursy przez Nią prowadzone. Renata Pałka, Świnoujście, kurs masażu tajskiego Szczecin
                                        ***
Uwielbiam tajski, ucałowania dla Kanyi, która jest wspaniałą i cierpliwa nauczycielką. Wiktoria Stankiewicz, Milanówek, masazystka i intruktor fitness, kurs tajski i zaawansowany, Kampinos

                                         ***
Byłam na kursie masażu tajskiego i jestem bardzo zadowolona, Kanya jest świetną nauczycielką, dobra atmosfera, wszystkim polecam te kursy. Agnieszka Cios, niedowidzący technik masażu, Skierniewice, Kampinos

                                          ***
Kurs był niezwykle przyjemny, a moja nowa umiejętność bardzo podoba się moim znajomym, którzy w większości wiodą żywot w pozycji siedzącej. Karolina Ekes, filolog klasyczny, Warszawa, amator masażu, kurs masażu indonezyjskiego, Kampinos sierpien 2011
***                            
Thank you for all the knowledge you so kindly, committedly and professionally presented during August days. You are an excellent teacher. Renate Leijon, Szwecja, kursy tajski masaż stóp i tajski, Kampinos 08.2011.

                                         ***

Kurs bardzo mi się podobał, jestem bardzo zadowolona. Instruktorka świetnie przekazywała wiedzę. Na razie miałam mało klientów na ten masaż, ale Ci, którym go wykonywałam byli bardzo zadowoleni. Regularnie kożystają z niego i polecają innym. Na pewno będę chciała rozwijac tę formę masażu, w listopadzie spotkamy się w Żywcu. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić także znajomych. Kamila kowalewicz@interia.pl,  Jarnołtowek, niewidomy mgr fizjoterapii, kurs masazu tajskiego Lódz 06.2011

                                          ***

Serdeczne podziekowania za możliwosc uczestniczenia w profesjonalnie przygotowanym i przeprowadzanym kursie masażu tajskiego stóp. Mirek Dziedziewicz, Kampinos, Majowka '11                                      

***

Od kursu minie już niedługo rok, a 5 miesięcy systematycznie ćwiczę tajski na mojej narzeczonej. Jej częste bóle kręgosłupa sprawiały, że masowałem ją wybierając z całego masażu tylko niektóre pozycje. Raz zrobiłem jedno godzinny masaż używając pozycji 59, bardzo powoli (bardzo bolał ją kręgosłup wówczas).  Poprawa była odczuwalna od razu. Teraz zaczynam masować zawodowo u siebie w Stargardzie Szczecińskim, masuje w domach pacjenta. Mamy teraz ćwiczenia z Terapii Manualnej. Nauczyciel Doktor nie za bardzo był przekonany do tajskiego, jak sie go zapytalem, ale jak wczoraj pokazywał techniki manualnej to nic innego, jak uciskanie pleców punktowe, które jest również w tajskim. Michał Bronisław Piotrowski, Kampinos, Majowka '10

 ***

It was really great course you are good teacher.I'm happy that i 've opportunity to have such a good teacher. Uyanga Wejner, kurs masaz tajski Wroclaw 11.2010                                                 ***                                                                                                                

Jeszcze raz dziękuję za wspaniały kurs. Aleksandra Przybyła, Świętochłowice, Akademia Rozwoju Zawodowego "Medica", kurs masażu stemplami ziołowymi Wroclaw 11.2010

***

Uczestniczyliśmy w kursie przed decyzją otwarcia własnego studia masażu tajskiego. Wspaniała, miła atmosfera oraz profesjonalna nauczycielka, która wie jak przekazać swoją wiedzę. Jeżeli macie ochotę wybrać się na kurs masażu tajskiego, to będzie to idealny wybór. Ania Przech i Bartek Dąbrowski Gabinet masazu Tajski Sen Warszawa

***

Dziękujemy za kurs masażu na krześle, który bardzo podobał się wszystkim uczestniczkom. Kamila.Tymoczko, Masaż Express, Wroclaw 10.2010

***

Praktykuję masaż tajski z powodzeniem w ośrodku, w którym pracuję. Niesamowita sprawa ten masaż, klienci są wniebowzięci, mimo tego wiem, że jeszcze dużo pracy i nauki przede mną. Michał Strzelczyk, Gdańsk, kurs Kampinos lato'10, tajski masaz stop

***

Kanya jest cudowna, wszyscy kursanci zafascynowani nowymi technikami masazu. Przymierzamy sie do zaawansowanego. Kasia Kopytek technik masazu, Nowy Targ, wrzesien 2010

***

Uczestniczyłem w kursie masażu tajskiego podstawowego i zaawansowanego oraz kursie masażu indonezyjskiego na ul. Krolewskiej w Krakowie. Na każdym panowała miła i przyjazna atmosfera. Kanya zawsze służyła radą i pomocą. Wiele elementów, których uczyłem się na kursach, wykorzystuję w codziennej pracy. Przemek B. niedowidzacy technik masazysta po Szkole krakowskiej

***

Serdecznie dziekuje za kurs, Kanya jest wspaniala, cierpliwa, bardzo ciepla, lagodna i serdeczna, bylo wielka przyjemnoscia spedzic z nia te pare dni. 

Monika F. dziennikarz Warszawa, kurs masaz tajski Boze Cialo '10 Kampinos


    ***                                                        

Dziękuje za bardzo dobry kurs masażu tajskiego. Miałem wiele zabiegów tajskiego na całym świecie, również od nauczycieli masażu - u Kanyi czuć nie tylko profesjonalizm technik, ale "ręce z powołaniem", każdy dotyk ma cel i czuć jego efekt. Kanya bardzo dobrze uczy masażu tajskiego, ma żadko spotykany dar. W czasie masażu czuje się emanujacy z niej spokój. Idealnie zgrane nacisk dłoni, ruchy całego ciała i oddech. Tylko sie uczyć od mistrza. Masaż tajski jest zupełnie inny od klasycznego w tym, że oszczędza dłonie masażysty. Moja fascynacja masazem Tajskim jeszcze bardziej sie ugruntowała po kursie zaawansowanym. Kaya pokazała, jak różnymi technikami masazu (stopą, łokciem, przedramieniem) mozna osiągnąć pożadany efekt. Bardziej uświadomiłem sobie jak ważna jest kolejność wykonywania masażu do osiągniecie lepszego efektu. Kanya zna wiele ciekawych technik masażu, które nie są uczone normalnie w szkolach. Sa one proste i skuteczne, pozwalają bardziej wczuć sie w klimat masazu Tajskiego. Jestem zainteresowany wymiana zabiegow tajskiego b.gornicki@adler.nazwa.pl Bogdan Górnicki, niewidomy amator masażu, Warszawa, kurs masażu tajskiego Kampinos Majówka i kurs zaawansowany siepien 2010 

****

Tajski różni się od masażu klasycznego tym, że przy tym pierwszym masażysta musi się dużo nagimnastykować, technika ta wymaga od niego dużo więcej ruchu. Pacjentem też trzeba dużo więcej poruszać! Kanya każdy ruch opisywała, dokładnie mówiła jak trzymać palce. Dużo lepiej mi się pracowało po godzinach, gdy już wszyscy się rozeszli i zostałem tylko ja z Mariuszem, Kasią i Kanyą, bo wtedy był wreszcie spokoj. Tomasz Marciniak technik masażysta głuchoniewidomy Rawicz

***

Spokojna pani Kanya, cicho mówi, jest nieco tajemnicza, bardzo łagodna w ruchach, nie złości sie jak my z gatunku: cholera, już ci trzy razy mówiłem, ile będę powtarzał. Cierpliwie, spokojnie, raz, drugi, trzeci, aż pojął kursant. W tym momencie już wiedziałem, że warto było tu być. Byłem pewien, że mnie tu nie ominie wiedza. Krzysztofa Gaj technik masażysta głuchoniewidomy z Krakowa                                       (cała relacja ze szkolenia Tajski dla głuchoniewidomych )

***

Na szkolenie przyjechałam, bo chciałam podwyższyć swoje kwalifikacje zawodowe, a o tajskim tylko czytałam wcześniej w Internecie. To jednak nie to samo, co poznać technikę na żywo. Podczas szkolenia najbardziej podobało mi się to, że instruktorka każdy kolejny etap masażu pokazywała każdemu masażyście indywidualnie, wykonując go po prostu na nim. Mogliśmy poczuć, jak ważne jest ciepło jej dłoni i jaka powinna być siła nacisku. Kanya wyczuła też chyba, że moje mięśnie były spięte, więc wykonała na mnie dodatkowo masaż - chodząc po moich udach! To zapamiętam najbardziej! Było to mocne ugniatanie, a czułam to najpierw jako mocne ukłucie, które chwilę później powoli się rozchodziło. Na pewno wykorzystam elementy tej techniki! Myślę, że klienci też będą tym zaciekawieni i będą przychodzili. A masaż tajski może im pomóc, gdyż pozwala on poruszyć organizm do tego, żeby sam zaczął się regulować.                                                   Danuta Gronowicz technik masażystka głuchoniewidoma Szczecin 

tajski grupa.jpg

***

Na moje ręce złożono komplementy na temat szkolenia i jej samej - kompetęntna, cierpliwa, wyrozumiała, szczególnie dla osób brajlujących. Joanna Nowak, nauczyciel Szkoła Masażu dla Niewidomych, Kraków, 10.2008

***

Dziękuję za możliwość przeprowadzenia kursu, moi pracownicy bardzo dużo się nauczyli, bo Kanya ma bardzo profesjonalne podejście. Ania Osiadacz,  Salon Pleasure & Spa Warszawa 11.2009

            ***

Pragnę podziękować za takie kursy. Rewelacja pod każdym względem! Dziękuję serdecznie Kanyi za to, że tak się poświęca aby to wszystko przekazać i nauczyć. Dzięki tym kursom zobaczyłem całkiem inny świat masażu i to zmieniło cały mój pogląd - dzięki temu odnalazłem nową drogę, i nie może być inaczej jak tylko drogę Tajskiego Masażu. Oczywiście będę kontynuował naukę w tym kierunku, tajski następny stopień i oczywiście mam chrapkę na indonezyjski. Technik masażu Rafal Szyler Jaroslaw, kurs masazu Kampinos 11.2009

                 ***

Kursy sa profesjonalne i rzetelnne. Kanya jest świetnym dydaktykiem, cechuje ją cierpliwośc i spokój, doskonale przekazuje wiedzę - mam na myśli szczególnie osoby słabowidzące i niewidome, które są otoczone dobrą opieką. Kanya podchodzi do każdego i pokazuje, aż do skutku. Podczas demonstrowania kolejnych technik każdy może podejść i dotykać rąk prowadzącej. Nie każdy ma takie doświadczenie i predyspozycje, Kanya robi to perfekcyjnie. Kurs masażu tajskiego i masażu tajskiego stóp jest doskonałym uzupełnieniem pracy z tkankami miękkimi - dużo streczingu i masażu głębokiego. Są to bardzo skuteczne techniki, polecam i zachęcam do ich poznania. Grzegorz Romanowski, fizjoterapeuta, przewodniczący Dolnośląskiej Sekcji Niewidomych i Słabowidzących Masażystów i Fizjoterapeutów Polskiego Zwiazku Niewidomych, Wrocław 

***                                                      

Sposób prowadzenia zajęć w pełni mi odpowiada. Kanya to życzliwa osoba, umiejąca przekazać wiedze osobie niewidzącej. Wiem, że jest to cecha, którą nie posiadają wszyscy uczący, nawet z papierami tyflopedagogicznymi, bo tu papier nie pomoże, kiedy nie ma serca. W naszym kręgu kulturowym czasami  otwartość, bezinteresowność i, ośmiele się napisać, wręcz dziecięca radość, postrzegana jest z rezerwą. A ja ją za to lubię. My europejczyczy jesteśmy uziemieni.                                                     Gosia Cz. extensor01@interia.pl Kurs masazu tajskiego Kielce, Bochnia10.2009

 ***

Byłem na kursie masażu tajskiego w Krakowie w szkole masażu dla niewidomych i słabowidzących - kurs super, jestem pod wrażeniem metody i prowadzącej. Od wielu lat jestem masażystą, zajmuje się równiesz akupresurą i terapią manualną, masaż tajski jest pięknym połączeniem i uzupełnieniem tych metod. Elementy  masażu tajskiego wykorzystuję podczas tradycyjnego masażu na stole. Oczywiście wykonuję go również jako całość, na specjalne życzenie klietów, których jest coraz więcej. Polecam masażystom zapoznanie sie z tą  metodą, na pewno przyniesie dużo satysfakcji Wam i Waszym klietom. Z kursu zaawansowanego skożystam wiosną. Joachim Trocha, technik masażu,vitasanus@gmail.com Bytom 09.2009                               

 ***

Kurs masażu Tajskiego bardzo mi się podobał. Wiele elementów można spokojnie wykorzystywać wśród pacjentów, jako dodatek do innych terapii. Kanya jest nie tylko miłą i sympatyczną osobą, ale bardzo dobrym specjalistą. Fizjoterapeuta Agnieszka Ratajczyk  Wrocław 10.2009 

      *** 

Chce zrobic kurs zaawansowany tajskiego. Od kiedy poznałam masaz tajski, moja praca stała sie skuteczniejsza. Samo wykonywanie masażu tajskiego przynosi mi wiele radości i przyjemności, a moim klientom poprawę zdrowia i odprężenie. Bożena Olszowska Naturoterapeuta, dietoterapeuta, bioenergoterapeuta Akademia Terapii Naturalnych, Kurs masazu tajskiego Wroclaw 06.2009

      ***

Jestem bardzo zadowolona z wzięcia udziału w kursie masażu tajskiego. Profesjonalizm Kanyi pasował do pięknej scenerii Kampinosu. Razem z moją szefową chcielibyśmy tu w Niemczech zorganizować ten kurs, bo jest zainteresowanie wśród naszych masażystów. Malgorzata Urbanska, Eltville nad Renem. Kurs Kampinos 08.2009

   ***

Kursy tajskiego są świetne, jestem bardzo zadowolony. Jak ktoś chce spróbować jogi dla leniwych, to szczerze zachęcam. Marcin Panfil Lodz, kurs masazu tajskiego Kampinos, Boze Cialo 09

        ***

Kurs stemplami ziolowymi był świetny, wszystkim bardzo się podobało. Marek Ploszaj, kierownik NZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Połczyn Zdrój, czerwiec 2009

               ***

Właśnie ukończyłam kurs masażu tajskiego we Wrocławiu. Jestem bardzo zadowolona z kursu, zamierzam kontynuować swoje kwalifikacje w masażu tajskim. Dorota Szlosek, fizjoterapeuta, Londyn. Maj 2009

  ***

Jestem naprawde zachwycona masazem tajskim i chcialabym sie w tym szkolic, jestem zainteresowana kolejnymi kursami. Kasia Olszynska, Dublin, Irlandia, kurs masazu tajskiego Gorlice, maj '09

***

Od majowki z masazem tajskim to do tej pory jestem pod wrazeniem! Jadac do Was mialem nadzieje, ze bedzie "fajnie", ale masaz ten naprawde mnie zaskoczyl! Mysle tez, ze pozytywna atmosfera panujaca na kursie oraz grupa mialy swoj udzial w takim odbiorze. Technik masazu Darek Milewski, Warszawa, Kampinos '09

 ***

Kanya jest fantastyczną osobą. Potrafi wszystko cierpliwie wytłumaczyć, pokazać kilka razy, jeśli ktoś czegoś nie rozumie. Osobiście dla mnie ważne była niewielka ilość uczestników, bo jestem niewidoma. Każdy mi chętnie pomagał. Zżyliśmy się wszyscy, az żal było się rozstawać. Chętnie wezmę udział w innych szkoleniach. Masaż Tajski jest bardzo interesujący, jeśli prowadzi go ktoś, kto posiada duże doświadczenie i umie podzielić się swoją wiedzą. Warto skorzystać z kursow Kanyi. Eliza Praska, kurs masazu Gdansk marzec '09 

 ***

Jestem bardzo zadowolony z kursu. Jestem pełen uznania dla profesjonalizmu Kanyi i ciesze się, że mogłem być razem z wami przez te dni. Miroslaw Pakula, Raszyn, kurs masazu tajskiego, indonezyjskiego, tajskimi stemplami ziolowymi, tajski masaz stop 6-17.04.2009 Kampinos 

        ***

Bardzo dużo z tego kursu wyniosłem. Wiem, że na rynku  masażu zapotrzebowanie na ten rodzaj terapii jest duże, to tez bardzo wszystkim polecam zainteresowanie się masażem tajskim. Oczywiście polecić tutaj mogę Kanye, bo jest świetnym fachowcem w tym, co robi. Byłem już na paru szkoleniach  różnych technik masażu i mogę powiedzieć, że na kursie w Kampinosie czułem się komfortowo, bo kurs ten jest przygotowany i przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny. Jak na takie szkolenie jest tanie, jest dobrą inwestycją w edukacje, która sie szybko się zwróci. Krzysztof S, technik masażu po szkole dla niewidomych w Laskach, kurs masazu tajskiego Wielkanoc '09 Warszawa

     ***

Uczestniczyłam w 3 kursach prowadzonych przez Kanye - masaż tajski w Krakowie w szkole masazu na Krolewskiej, masaż tajski stemplami ziołowymi w Kampinosie i tajski zaawansowany w PZN sekcja masazystow we Wroclawiu. Wszystkie były poprowadzone bardzo dobrze. Kanya jest bardzo sympatyczną osobą i nauczycielką. Stara się, żeby każdy uczestnik wyniósł z kursu jak najwięcej. Zachęcam wszystkie osoby zastanawiające się, czy wziąć udział w którymś z kursów do uczestnictwa. Ponieważ jestem osobą niewidomą, chcę również podkreślić, że kursy są bardzo dobrze poprowadzone dla osób z dysfunkcją wzroku. Ewa S, Warszawa kwiecien '09

           ***

Wrażenia po kursie jak i po IX Krakowskich Targach Masażu są bardzo pozytywne. Kanya to bardzo ciepła, dobra i przepełniona energią kobieta, zrobiła duże wrażenie, a my ją bardzo polubiliśmy. Na wiosnę chcemy indonezyjski, mamy już zebraną grupę, również kolejną grupę na tajski.                                                                 Marek Kowalcze, kurs masażu Kraków 25-28.10.08

              ***

Małgorzata Nedoma, Krakowska Szkoła Jogi www.recreo.strefa.pl kurs masażu Kraków 18-21 październik '08:Kurs jest genialny!

   ***

Jeszcze raz dziękuję pięknie za naukę! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego dotyku - niezwykle plastycznych dłoni, które doskonale wiedzą , gdzie i jak dotknąc, żeby skutecznie pomóc. Wiele można się nauczyc jedynie podpatrując niezwykłe połączenie wielkiej miękkości i subtelności ruchów z silnym i głębokim dotykiem, co wydaje się byc niemożliwym połączeniem w jednej osobie, a przecież właśnie istnieje w Tobie! Krystyna Pytel, Bielsko Biala, kurs tajskiego masazu stop

             ***

Kurs przygotowany i prowadzony bardzo solidnie i profesjonalnie. Polecam ten kurs zarówno amatorom jak i "zawodowcom". Osoby nie zajmujące się profesjonalnie masażem mają szansę i możliwość poznać nową, fascynującą przygodę obcowania z człowiekiem. Osoby pracujące w zawodzie mogą natomiast kapitalnie poszerzyć i udoskonalić swój warsztat. Czas najlepiej weryfikuje różne nowe wynalazki, te najlepsze wytrzymują każdą próbę. Przy okazji kursy udało mi się  naprawić kilka moich dolegliwosci. Po tygodniu, po kursie czuję się fantastycznie. Robicie kawał dobrej roboty. Piotr Piotrowski, fizjo Warszawa, jesienny kurs Warszawa '08.

           ***

Masaż fantastyczny, wykorzystujemy go w praktyce zawodowej, klienci zachwyceni, ja również. Anna Hencka, dyrektorka hotelowego Spa Bryza w Juracie, kurs masażu Warszawa

  ***

Wspaniała osoba i nauczycielka, o której mówimy wszystkim naszym znajomym. Proste, skuteczne techniki, które wykorzystujemy w codziennej praktyce - za drobny ułamek ceny profesjonalnych kursów dla fizjo . Piszemy się na kurs zaawansowany.  Gosia i Wiesław Miękczyńscy, fizjo z 22 letnim doświadczeniem, Swidnin, zachodniopomorskie Majówka z masażem tajskim Szczecinek '08

         ***

Dziekuję za kurs stemplami ziolowymi, dzieki niemu zainteresowałam sie masażem tajskim. Jestem po szkole medycznej o kierunku technik masażysta i od pazdziernika rozpoczynam studia na Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie. Czekam na kolejny kurs tajskiego. Agata Okuń Łuków kurs sierpień '08

 ***

Byłem na wielu różnych kursach masażu jednak ten był zupełnie wyjątkowy.
Świetna atmosfera i rewelacyjna nauczycielka. Kurs czysto praktyczny dzięki czemu dokładnie można było poznać całą technike masażu indonezyjskiego.
Bardzo Wam za wszystko dziękuje, spotkamy się na kolejnym kursie. Wojciech Bubak fizjoterapeuta, Sułkowice,  kurs sierpień '08

     ***

Ukończyłam własnie kurs masażu tajskiego stemplami ziołowymi w Piasecznie. Z czystym sercem polecam wszystkim naukę tego wspaniałego masażu u Kanyi. Jej pogoda Ducha, radośc z wykonywanej pracy, robi duze wrażenie. Perfekcyjnie Kanya przekazuje wiedzę, bardzo dokładnie tłumaczy i zwraca uwagę na wszystkich
swoich podopiecznych. Dziękuję za wspaniałą przygodę, pojawię się na kursie stóp. Do tego zapisz moją koleżankę. Malgorzata Sroka Łomianki, kurs w Piasecznie lipiec '08

***

Jeden z lepszych kursów na jakich byłem - napewno zjawię sie na kursie zaawansowanym. Postaram sie z innymi kursantami, bo dużo osób jest zainteresowanych. Dzięki za nauke. Pozdrawiam gorąco Tomasz Hinc Suwałki fizjoterapeuta, kurs wiosenny Kampinos '08

    ***

Dzis stosowalem niektore elementy tajskiego na starszej osobie i przy odpowiednim wyczuciu sa to bardzo dobre i skuteczne metody. Im dalej w las tym bardziej i wiecej to mnie interesuje. Robilem podobne techniki, czułem sie ich autorem, teraz to wygląda na dużo bardziej usystematyzowane i przez to bezpieczne i skuteczość ma sprawdzoną i potwierdzoną - Jacek Wenta , Wesola, kurs Boze Cialo '08 Piaseczno k Warszawy

  ***

Kochani, dziękuję serdecznie za wspaniały kurs, za Wasz profesjonalizm, niezwykłą cierpliwość oraz za stworzenie niezwykłej atmosfery. Te dni były długo oczekiwanym wytchnieniem w mojej pracy, dzięki Wam poznałam niezwyklych ludzi i przeżyłam chwile, które wzbogaciły mnie wewnętrznie. Zyczę Wam szczęścia i wielu sukcesów. Kasia Kozłowska, Torun, kurs Boze Cialo '08 Piaseczno

                         ***
 
Kanya ma niezwykłe wyczucie w pracy z ciałem pacjenta, a w konsekwencji bardzo trafną diagnozę problemu. Kurs zbogacił mój warsztat masażysty w techniki których oddziaływania nie da się porównać z oddziaływaniem masażu klasycznego i innych objętych programem studiów. Zajęcia prowadzone były w miłej, przyjemnej atmosferze co jest niezwykle pomocne podczas poszerzania swoich horyzontów. Polecam.
 Jolanta Adamczyk Bielsko Biala mgr rehabilitacji kurs zimowy 08 Warszawa 

 

Write a comment

Comments: 0